Tack gode gud, det här är den första normala reaktionen på två veckor


Fick nyss ett
mail från mamma. Bifogat var 26 bilder på vårt hus, som ska gå ut till försäljning den 10:e oktober. Vårt älskade hus. MITT älskade hus. Och mamma och pappa ska flytta till Lund... till separata lägenheter. Har vetat det här i två veckor men det här är första gången jag faktiskt har gråtit. Jävligt skönt måste jag säga, har gått och varit arg på mig själv innan för att jag inte har gjort det.

Mitt hus. Mina föräldrar. Inget kommer vara som förr när jag kommer hem till jul. Och jag SKITER I om ni inte vill läsa mitt whinande, för jag är så jävla TRÖTT på att bara kunna prata med folk över telefon och chatt... jag vill prata med er IRL, alla ni som jag vill dela det här med. Men det går inte.


Älskade place <3



Älskade ni <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0