Nämen vassego och ät mer pumpafrön!

Idag har jag först varit hos Tarja (kinesiologen) och fått reda på att det är ÄNNU mer fel på mina stackars tarmar (och lite andra ställen i kroppen). Även Candida är tillbaka, vilket var självklart eftersom det var därför jag gick dit igen. Har fått en hel massa piller och pulver och shit nu som jag ska hälla i mig xD Den här helgen blir den sista med sötsaker, sen är det dags att slåss tillbaka mot problemtarmarna igen. Haiii-yaaa! (Karateljud)

Sen var jag på ansiktsbehandling, är len som en bebisrumpa i nyllet nu asså xD Och nu sitter jag här och är hungrig på riktig mat, väntar på att laxfilén ska tina tillräckligt för att jag ska kunna stoppa in den i ugnen. HUNGRIIIIIIIG!

Och ikväll... blir det paaaaardey ;)


Random egobild från senaste Bjärredsfesten

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0