Det här med tatuering

Som några vet (helt ärligt har jag INGEN koll på hur många jag har sagt det till, och dessutom har jag skrivit om det på bloggen innan) ska jag ju tatuera in bokstaven Z typ vid troskanten. Inget stort, inget komplicerat, bara ett Z i typsnitt Monotype Corsiva:



Innan har jag varit stenhård med att jag inte ska göra det innan jag är 20, men nu har jag börjat tänka om lite. När jag fyller 20 är jag förhoppningsvis i Frankrike och jobbar som au pair, tar hand om ungar och sånt. Kanske inte är nån bra idé att springa iväg mellan eftermiddagsleken och kvällsbadet och gadda sig, om ni hajar vad jag menar?

Så jag tänkte göra det innan. Ganska snart faktiskt.

Vill inte göra det för nära sommaren, eftersom den inte får utsättas för sol de första veckorna. Planen är väl mellan slutet av april och mitten av maj. Frågade Jack var han gaddade sig och ska fråga Patrice också. Priset spelar ju också roll, men eftersom min är okomplicerad och ganska liten tror jag inte det blir gallskrik-dyrt. Hoppas jag xD

I'll keep you updated.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0