Why I'm Weird

Jag är trött, smått irriterad för att Underworld Rise of the Lycans är seg med att ladda samt uttråkad. Så jag gjorde en liten lista.



- Att jag alltid öppnar mitt fönster en stund innan jag går och lägger mig, hur kallt det än är ute. Jag älskar att gå och lägga mig i ett kallt rum, riktigt få kura ihop mig under täcket för att kunna hålla värmen. Myys :D

- Att jag gillar smör. Alltså jag menar att jag verkligen GILLAR det. Dagligen hör man: 'Eww det är alldeles för mycket smör på baguetten, kolla här är en hel KLUMP!' Och då är det inte från anorektiska brudar jag menar, utan från folk i allmänhet. Och jag kan inte riktigt sympatisera med det. För jag GILLAR det!

- Att siffrorna i min digitala väckarklocka måste sluta på 3 eller 8 när jag går och lägger mig. Alltså ##:03, ##:08, ##:13, ##:18, ##:23 ect ect. Det är nån idé jag har.

- Att jag har en överkänslighet mot socker som INTE är diabetes, så kan folk sluta tro det. Nuff said.

- Att jag dammsög i högklackat idag. Jag behöver träna att gå i de jäkla tortyrredskapen.

- Att jag inte gillar vatten. Inte alls. Att dricka det då. Ew. Om det är iskallt kan det vara gott, och såklart dricker jag vatten ändå, but I DO NOT like it.

- Att jag inte kunde bry mig mindre om feminismen och jämnställdheten. There, I said it. Vafan, låt männen härska om de vill, blir ju bara så jävla mycket mer cred till mig när jag lyckas få ett högt uppsatt jobb? :D Låt mig säga såhär: Jag är ingen person du behöver dra dig för att berätta könskränkande skämt för. I love it!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0