Naked face



Yeah well... this is me. Med endast mascara. Jag måste nog säga att huden i mitt ansikte är det jag skäms mest för på hela min kropp. Därav mängden smink i vanliga fall. Jag är en blekfis, jag är blemmig och rödflammig yes, that's life. Jag skäms för det, men jag tänker INTE skämmas för att jag döljer det till vardags! Sminket ger mig självförtroende, och jag vet att det finns många tjejer som känner likadant. Sen behöver jag ju inte kleta på hela ansiktet bara för att gå till affären eller övningsköra, men det är en annan sak.

Och jag beundrar er tjejer som vågar gå osminkade. Jag har inte modet till det. Iaf inte än.

// Z

Hit me baby!
Postat av: Anonym

Dina blemmor försvinner om du slutar käka godis (spec. choklad)

2009-07-16 @ 16:17:51

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0