18 år!

Himmel och pannkaka. Jag är 18 år. Bara sådär! Gud vad dumt det där lät xD Men ni fattar vad jag menar... plötsligt är man myndig, plötsligt kommer alla viktiga papper komma till mig istället för till päronen, och...

... PLÖTSLIGT SÅ ÄR DEALEN JAG OCH MIN FÖRÄLDRAR SLÖT NÄR JAG VAR TYP 12 BAST ÖVER!

Den innebar ingen sprit, inget knark, inget snus och inga cigaretter innan jag blev 18, så ska de betala bil och körkort. Och jag har klarat det! Ni som känner mig vet ju hur jag alltid har tackat nej till spriten. Och det är väl inte så att jag kommer börja supa som ett svin nu, men jag kommer ju smaka. Nyfiken är man ju xD

Men shit. JAG ÄR 18!

OMG, jag måste äta lite chips.

// Z

Hit me baby!
Postat av: Challe

Men vi två ska ta och dela på en flaska vin på chappen! :D^^

2009-02-20 @ 18:03:11
URL: http://www.lostinline.se

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0