Dåligt

Mår illa. Fick precis världens ångestattack och sjönk ihop på köksgolvet och grät. Fan vad jag HATAR att jag ska må så illa hela tiden! Att jag ska må dåligt på en massa olika sätt, och jag vet inte ens varför! Och jag är rädd, hela tiden. Rädd för att misslyckas, rädd för att få ett nej.

Och nu tänkte jag nästan säga förlåt för att jag whinar och låter självdestruktiv. Men det tänker jag fan inte göra! Jag mår dåligt och därmed pasta. Jag ska må bättre så småningom. Men just nu mår jag dåligt. Och det här jävla illamåendet som alltid kommer när jag ska äta och när jag har ätit... det har jag fått dras med i över ett år nu.


Tack för alla kloka ord du sa till mig igår, du vet vem du är. Jag uppskattar det verkligen.



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0