Helgen var uttröttande men awesome!

Sorry för kass uppdatering men jag har varit så trött... tuff helg xD Två sena kvällar på River's och inte tillräckligt med sömn sliter på en. Har tusen bilder från utekvällarna men pallar verkligen inte lägga upp alla... tror inte ni pallar se alla heller xD Men här är några iaf... och märk väl, allt jag drack var en öl per kväll! Hade sjukt kul ändå:

Fredag:


Förfest hos Kamilla med henne och Ella!


Joel & Kamilla på älskade River's!


Amy & Joel


Jag, Joel & Amy. Love you guys <3




Lördag:


Alex, Tom & Joel på Finn Kelly's


Luvz yeh <3


Toiletpic: Jag, Hanna, Franzi, Amy & Nanna


SCANDINAVIAH POWAH!


Våra två Alex!


Partytjejerna: Amy, Franzi, Nanna et moi


Puss på Joel!


Nanna och Joel ger oss en show som heter duga... love it!


Alex & Joel!


Manu & Fathé... haha, de håller alltid på såhär!


Jag & Francis, awesome snubbe :D


Mwah! <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0