Helgen i bilder och lite text!

Fredag


Kamilla och jag i Francis badrum... fråga mig inte varför xD


Vi käkar crepes med nutella och dricker äppeljuice... coolingar!


Francis! Och han andra har jag glömt vad han heter xD


Folk!


And Tom! (internt au pair-skämt)


Thibaut & Fathé, tuffa grabbar eh?


Jag och min comrade in arms åkte iväg för att hämta vår tredje svensk!


Kolla vad cool jag är när jag kör (eller inte, vi stod stilla)

När vi hade hämtat Hanna (vår tredje svensk) blev det Cola och biljard på Finn Kelly's, och därefter dans natten lång på River's. Awesome kväll/natt! :D


Lördag


Diana fyllde år och bjöd oss på mexikansk mat hemma hos Tom :)


Joel & Franzi var idel leenden :)


Tom är på golvet?


Francis & Fathé


Skönt folk :D


Melissa hade sönder ett glas... fy på dig!


Mer skönt folk :D


Jag och Tom!


Salsa!


Kamilla & Melissa shakin' it!


Joel är fabulous som alltid ;D

Det blev ingen utgång utan hyfsat tidigt i säng, för på söndagen var det dags för skidåkning!


Söndag


Gick upp 05.45 och tog bussen 7.15 till Flaine!


Första turen i liften, inte mycket folk


Du leker inte med den utsikten!


Skandinaverna 1


Skandinaverna 2


Skandinaverna 3


Tom :)


Franzi :)


Vackert :)

På kvällen när alla var halvdöda av trötthet blev det tartiflette hos Tom med bra folk och massa skratt. Love you Team <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0