När Solenn blir lite äldre kommer hon förstå hur grym hon är mot mig!


Tio minuter innan
alarmet på min mobil skulle ringa kom Solenn in och väckte mig med buller och bång. Just då hatar man ungar xD Meeeen de är så söta så jag förlåter dem, ur djupet av mitt goda hjärta.

Även idag skiner solen från en bli himmel, nu på fömiddagen blir det hårtvätt och lite städning (sopa bottenvåningen + bädda ungarnas sängar) för mig, i eftermiddag har Gildas snackat om att vi ska cykla till kullen igen och plocka fler björnbär (han är seriöst besatt xD). We'll see.


Ungarna på kullen <3

// Z

Hit me baby!
Postat av: Sven =)

Vilka fyllesvin! :P



4 öl i den åldern....

2010-09-12 @ 23:17:53

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0