Je veux juste tout oublier

Lördagsförmiddagen spenderades med ungarna (alla tre), de busade och hade sig och jag skrattade mig fördärvad åt dem. Gjorde pasta med tomatsås till lunch och på eftermiddagen gick jag och shoppade med mamma. Vi köpte lite presenter till ungarna och dampade loss på bilköerna i Epagny och på motorvägen mellan Annecy och Metz-Tessy... lönelördag ftw xD

På kvällen kom mamma hit och åt middag. Presenterna blev väldigt uppskattade (en bok till Solenn, Pokémonkort till Bastien och en seriebok för lite äldre 'barn' till Hugo) och maten var jättegod; fisk, kokt potatis och en rent himmelsk sås. Ostbricka på det och sen paj med körsbär och hallon till efterrätt, tyvärr kunde jag ju inte äta den men mamma sa att den var jättegod.

Hennes flyg hem går imorgon bitti så hon måste ta bussen typ kvart över sex... själv ska jag sova till halv tio iaf xD Nighty nighty, kommer nog lite godnattmusik också :*



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0