Inge kul att behöva tjatat på ungarna att skynda sig när det är ens eget fel att vi är sena xD


Försov mig lite
idag, väckarklockan ringde 07.15 men jag somnade om i samma ögonblick som jag hade stängt av den :P 07.38 kom Gildas in och väckte mig och sen väckte jag ungarna. Men jag blev lite irriterad för andra gången jag blev väckt var det mitt i en bra dröm... eller bra och bra, men intressant var den i alla fall :P Hade velat veta hur den fortsatte jue xD

Nu har jag precis lämnat av ungarna i skolan samt röjt lite på bottenvåningen efter deras frukost. Nu ska jag tvätta håret och sen blir det att ta sig an vecknans strykhög. Jippi.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0