Imorgon är det fredag. Jippi, då ska vi städa...

Rätt chill dag idag jaoooo. När ungarna var avlämnade till skolan däckade jag i sängen i sådär tre kvart, resten av förmiddagen (och lite av lunchtiden) gick till att stryka. På lunchen kom även Hugo hem från skolan för han var halvsjuk, så eftermiddagen spenderades med att sega i soffan och kolla på mindre bra filmer. Patricia hämtade Solenn och Bastien från skolan för hon skulle ändå ett ärende, och det var bra för då slapp jag resa mig upp xD Jag lovar, vi låg där som två döingar och glodde.

Nu ska jag ner och slänga mig i soffan igen, dock den här gången med småungarna och jag ska läsa istället för att glo på dumburken. Jag tror förresten vi ska käka tupp ikväll. Kan bli intressant?

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0