Denna till synes vanliga torsdag är faktiskt lite speciell

- Idag har jag varit i Frankrike i två veckor
Känns som mycket mer! Snackade med Chrissy på msn igår och hon sa samma sak. Dock tror jag att tiden kommer gå fortare nu när terminen börjar och man kommer in i rutinerna. Men jag kan inte komma ifrån att jag redan räknar dagarna tills jag ska hem över jul (+ kanske nyår) :D

- Idag börjar ungarna skolan
I alla fall Solenn och Bastien, Hugo börjar inte förrän på måndag. Jag och Patricia höll ungarna sällskap fram tills de gick in med sina klasser imorse. Väckarklockan ringde vid sju och det kommer den väl göra varenda vardag utom onsdag ett tag framöver xD

- Idag är tatueringen officiellt läkt
Oh the joy! Nu får jag sola och bada med den, inte för att jag har nån lust med det just nu (nordanvinden vill inte lämna oss ifred >__<) Den känns fortfarande lite främmande för mig... dels är den större än Z:t jag har vid troskanten, dels sitter den inte så jag ser den lika mycket. But me luvz it :D <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0