"Il faut pas qu'on mange le lapin!"

Dåliga franska komediserier är inte så dumt i trevligt sällskap, skulle jag vilja påstå. Jag och Hugo har spenderat de senaste två timmarna i soffan, framför en halvtaskig fransk sitcom som heter 'H' (som i hôpital = sjukhus), kort och gott. Ganska fånig men fan riktigt rolig ibland xD Men nu är det dags att dra sig tillbaka lite, ska upp kvart i nio imorgon för jag måste hinna tvätta håret och fixa mig innan jag ska iväg. Vart jag ska kan ni få veta i nästa inlägg ;)

Och jag har ont i röven... det har regnat hela dagen och jag lyckades naturligtvis halka på den blöta trappan utomhus och slå mig som fan. Dessutom blev mina vita byxor alldeles skitiga... aja, det var dags att tvätta dem ändå xD


I lördags

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0