'Cause you're a criminal as long as you're mine

Sådärja, då har långhelgen börjat! Sitter här och funderar på att börja laga mat, lade en laxfilé att tina ute i köket när jag kom hem... pasta och kanske ett glas vitt till det, yum ;)

Idag har vädret verkligen inte varit snällt, det har regnat mer eller mindre hela dagen. Ibland har det blåst halv storm och öst ner, men när man skulle till bussen duggade det som tur var bara. Jäkla höstväder alltså, det borde få sig en spark där bak som jag sa till pappa imorse.

Och nu är folk antingen redan i Prag, på väg dit eller väntar på att få ge sig av. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite avis, men liksom... de ska dit och supa, det kan man väl fan göra hemma? xD Och resan och boendet kostar ju också, jag sparar hellre de pengarna. Jag fick ju åka till Paris liksom :D

Det var nåt mer jag skulle skriva... men jag glömde vad det var xD Men nu ska jag gå ut och typ... förbereda lite mat, som jag sa. Spank ye later! :*


Idag är vi lila och coola

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0