TGIF

Dagen har varit utomordentligt chill. Fick skjuts in av mamma imorse, och på franskan gick nästan hela lektionen till att redovisa nyheterna vi hade haft i läxa. På tiorasten kom en ray of sunshine i form av en brunbränd blondin tillbaka från Thailand, awesome att ha Mika tillbaka :D Hon, jag och Jack gick och käkade lunch på Graffiti och sedan gick vi tillbaka till skolan för att möta upp Coco, Amanda och dennes lillasyster Matilda. Sen blev det E-house och lite shopping innan mina fötter i heelsen sade ifrån och jag gick hem xD

När jag kom hem och hade photoshootat och ätit blev det projektarbetesplugg, men vid femtiden gjorde jag misstaget att lägga mig i sängen och däckade totalt fram till middagsdags xD Kronisk sömnbrist! Och jag måste upp tidigt imorgon också, ska göra mitt CAE-test 8.30 på Polhem... blääää.


Coolast i stan

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0