Jag är extremt o-hungrig

Ändå har jag inte ätit sedan lunch, och då åt jag inte överdrivet mycket. Inte ens en macka är jag sugen på, fastän pappa har köpt megagott tunnbröd. Men puligt då xD

Sms-konversation mellan mig och Chrissy imorse:

C: Nu har jag varit uppe 25 h i sträck!

Z: Because...?

C: Projektarbete! Är skitstirrig nu, mår jättekonstigt! Går på over drive som fan! Ugh, kommer säkerligen däcka innan lunch

Z: Geez. Jag tar med kameran så jag kan filma när du däckar rakt ner i tallriken

Fick en uppdatering för nån timme sen att hon nu hade varit uppe i 37 timmar, skulle ta en sömntablett och gå och lägga sig. Smart drag, tycker jag.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0