"Jag är bara rädd för att om vi hade varit ett par så hade vi dött, och dödsorsaken skulle kunna vara allt från friktionsskador till svält"






Jag skulle kunna säga att jag ska gå och lägga mig nu, men det vore ju en lögn och ljuga ska man ju inte göra? ;) Quoten i rubriken är något jag läste i en random blogg jag snubblade över för nån timme sen, i sitt sammanhang var det jävligt roligt okej xD Skippar dock att lägga ut sammanhanget eftersom det inte var riktigt rumsrent. Har faktiskt vuxna släktingar som läser den här bloggen... ibland får man använda skallen lite fast man är trött. Ska nog kolla på film nu, pussgurka! :*

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0