Hm. Sa jag inte häromdan att sailor-looken inte var något för mig?


Låt mig säga såhär; att gå in på H&M för att "bara titta" när man har 1000 spänn i plånkan är inte särskilt smart.


Älskar dem! Har ju ett par vita sedan innan men jag gillar inte dem, de sitter konstigt och dessutom är de för stora. Längtar tills vädret tillåter mig att använda dessa!


Typ alla mina midjekjolar för stora nu också
(nackdelen med att gå ner åtta kilo) så den här var det ingen tvekan på. Tror jag ska ha den imogon :D


Var i desperat behov av en snygg svart kavaj, tycker det är något som ska finnas i alla tjejers garderob. Den här fanns i blått också och den var NÄSTAN snyggare
(knapparna var det iaf!) men det fick bli den här ändå xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0