Har gjort mitt livs andra Walk of Shame

Japp, jag är redan vaken xD Fröken Brink slängde upp mig och fröken Luzi ur sängarna redan halv åtta, tortyr! ;) (Men hon skulle ju faktiskt till skolan...) Har för första gången sedan början av augusti sovit i smink och jag såg ut som världens mupp när jag eskorterade dem till busstationen xD

Gårdagens fest var sjukt ball! Grön vodka, grön kroppsfärg, Irländsk julafton och öl, massor av öl... Ska berättar mer i och med att ni får se bilderna, nån gång senare idag xD Nu måste jag tvätta ansiktet, är helt jävla grön och det kommer en rörmokare hit klockan elva. Dessutom ska jag iväg och handla med pappa ikväll, då kan jag fan inte se ut såhär!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0