Det var en gång en story som jag började skriva någon gång på högstadiet...


Grejen med den
här storyn är att den är bra (man ska inte prisa sitt eget verk men jag menar det; den är bra, även om den inte precis är originell), men den är skriven på ett så "barnsligt" sätt. Eller, barnsligt är kanske fel ord... det är svårt att förklara, men det märks att jag var yngre när jag skrev den här. Jobbade på den i flera år men sen kom skolan i vägen och jag tappade inspirationen. Vet inte ens om jag kan fortsätta på den nu, men... jag skulle vilja skriva om den. Skriva den på ett sätt som inte är barnsligt, skriva den på det sättet jag skriver nu.

För då kan den bli riktigt jäkla pulig :D


24 sidor and faaaaaar from done...

// Z

Hit me baby!
Postat av: Anonym

när får man läsa då?

2010-03-14 @ 17:34:45

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0