Dagens shopping

Efter franskan kallade alla stans butiker på mig och Claudia. Omöjligt att motstå.


När jag nu har typ alla färger Depend kan erbjuda måste jag ju vidga mina vyer lite!


Awesome. Hade varit ännu puligare om de hade funnits som hotpants men... man kan inte få allt ;)


Den här har jag spanat in ett tag, 99:- på H&M. Är egentligen menad som oversize men sånt pallar inte jag så den är i strl 36 xD


Mitt första par jeans på... drygt ett år typ? 199:- på Gina, kap! Och vet ni vad som är jäkligt puligt? Mina förra jeans var strl 32 med 'normal legs'. Dessa är strl 29 med 'skinny legs'. OHYEEEEEEEEEEEEEES!!


// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0