Studenten del 5 - Presenterna! (Kommer tyvärr inte ihåg vem som har gett allt, skriver där jag vet xD)



Mössan :D


Bättre bild på min skylt :) Det är så jag så det stinker om det; grön, och så @:et... perfekt xD Och ja, där har ni min naturliga hårfärg!


Från Maria & Michaela. Finns ett antal grönsaksdrinkar i boken också, mamma tjatar om att jag ska göra dem åt henne ;)


Kokböcker, passar bra eftersom jag måste lära mig lite mer matlagning innan jag sticker till Frankrike


Mamma har såna här också så det var väl därför jag ville ha dem, like mother like daugther ^^ Det är till värmeljus, om nån inte ser det


Tröjan jag fick av Patrice, hon hade sett den i Camden och direkt tänkt på mig. Jag borde väl vara smickrad ;D


"Ölefant" (kapsylöppnare) från Leif


Kakfat med Marilyn Monroe, en av sakerna jag helst ville ha <3


Åh. Ja. Rawr. Älskar <3


Från Nyman-Gunnarsons (tror jag (a) PRECIS vad jag ville ha! :D


Perfa till Frankrike! :D


One of a kind-smycken från Kristin och Aina :)


Smycken i lite samma stil men från olika personer


6 st vinglas, från Franitzas :D


Från Lasse & Agneta. Ytterligare en sak jag jättegärna ville ha, 6 st champagneglas med två olika motiv :D


Ny iPod, från von Homeyer-gänget :D


Kompaktkamera, fodral och minneskort... så slipper jag sno pappas kamera när jag inte pallar dra med mig min Nikon xD Från mam & pap.


Även detta från mam & pap, min egen resväska är för liten så jag snor deras hela tiden (a)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0