Jag mår väldigt... konstigt

Man kan ju tro att det beror på att jag inte har ätit en enda tugga på hela dagen, men faktum är att jag mådde konstigt redan när jag vaknade. Eller tja, när jag vaknade mådde jag snarare dåligt, så dåligt att jag ringde mamma och bad henne avboka ansiktsbehandlingen (jag tvivlade på att min egen röst skulle hålla). Men på onsdag ska jag fanimig släpa mig dit.

Har bara fått i mig två glas solhavre idag, ska försöka äta lite kyckling till middag men vetefan om det går alltså. Det är alltid såhär, så fort jag får min mens försvinner min aptit hux flux, men om två veckor kommer den vara helt åt andra hållet, d.v.s. enorm och jag kommer äta non stop. Suck, jobbiga hormoner xD


Jag älskar detta, jag knarkar det. Så jäkla gott!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0