Traumatisk upplevelse...

Jodå, det finns en bra anledning till att jag inte har bloggat tidigare idag. Var först hos Patrice, vi sminkade och friserade varandra (bilder kommer). Sen var det hem, käka, fräscha till sig och sen iväg för brännboll och kubb med lite folk borta på Löddesnäs (bilder kommer från det också). När vi spelade kubb blev vi dock konstant attackerade av ollonborrar, som förmodligen hade sitt bo i trädet som vi stod precis under. Jag är fullkomligt LIVRÄDD för alla insekter som surrar mycket (bin, getingar, humlor...) och dessa stora jävlarna kom ju och surrade en precis vid örat, och sen jagade de efter en också... fyfan vad jag skrek! Och sprang! Och det var ju inte bara jag, men jag var mest xD Usch fyfan... motion fick man xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0