Synd att det är typ fysiskt omöjligt att uppfinna en rakhyvel som det inte går att skära sig på


Hallå där köp
blåbär! Sitter här med nytvättat hår och nyrakade ben (lyckades naturligtvis skära mig på knät också...) och har brottats lite med mitt bråkiga BankID till internetbanken, men det löste sig xD Nu ska jag käka, torka håret och sen ska jag ta min fasters och farbrors bil (som jag har till mitt förfogande fram tills de kommer hem från semestern, d.v.s. den 25:e) och köra in till Lund för ansiktsbehandling. Och sen måste jag typ handla mat också, min tur att fixa middagen ikväll. Funderar på ugnsbakad falukorv, det var längesen :D

Peace out :*

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0