"Swooping is... bad"

Bonjour mes amis. Här sitter jag i ett stekhett rum (trots att fläkten är på och fönstret öppet) och spelar Dragon Age. Är vid The Final Battle nu, för andra gången. Minns hur deppig jag blev när jag hade spelat färdigt första gången... kanske ger er en hint om hur mycket jag avgudar det här spelet? (a)

Väntar också på att Jack ska komma hem från Schweiz, hans flyg var försenat så han kommer vid halv tolv. Har en massa saker jag måste berätta för honom, och det kan ju absolut inte vänta tills imorgon. Oh nej då. Fast ska jag sitta här ända tills dess måste jag fan ha lite mat.

Imorgon blir det fika med Jerry i Lund, och så måste jag nog gå till banken... om jag hinner. Annars gör jag det på onsdag. Och jag måste snacka med Chrissy om Köpenhamn, så det blir av nån gång. Plus att jag vill få med henne till Lomma Beach igen. Suck, vilka problem man har...


WAH

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0