Kaka

Idag var det stekande hett hela dagen, bara för att tvärt kastas om till spöregn och åska på kvällen. Fast det behövdes, så varmt och kvavt som det har varit. Dock var jag inte så glad för jag var ute och körde när det började, och hade varken kofta eller paraply, så de 10 metrarna till dörren från bilen kändes snarare som 10 mil xD

Har varit duktig idag trots värmen (32 grader. Omänskligt) och städat toaletterna, strykt, diskat och dammsugit. Pappa var snäll och fixade middagen fastän jag egentligen skulle gjort det. Imorgon blir det ansiktsbehandling och sen måste jag till banken, strul med mitt BankID.

Men nu ska jag fortsätta spela Dragon Age, peace out mina psykopatspindlar :*


Bild från i torsdags. Här var det meningen att jag skulle se farlig ut. Det gick ju jättebra.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0