Feelin' fine

Ingen bakfylla att tala om, jag SA ju att jag klarar mig bara jag inte får i mig socker ;) Varit vaken i en timme ungefär, även om jag gärna hade sovit längre (kom i säng klockan fem). Snart kommer min faster hit och hämtar mig, då ska vi handla och sen ska jag vara hos dem hela dagen och kvällen. Jag ska lära mig att laga en del maträtter och annat smått som min au pair-familj ville, och sen kommer mam och pap hem från landet ikväll så ska vi bjuda dem på middag. Detta gör tyvärr att jag missar SP3D-kräftskivan idag, men man kan inte få allt :P Detta har ju trots allt varit bestämt sedan början av juli.

Gotta go, later dudes :*



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0