En månad kvar!

Den 19:e augusti sätter jag mig på planet till la France! Är så otroligt pepp, det ska bli så spännande :D Är borta till juli nästa år, men kommer hem om på julen. Vet dock inte om jag stannar över nyår, skulle vara så fett att fira det i Frankrike! We'll see ;) Men om en månad befinner jag mig i Annecy!



// Z


Hit me baby!
Postat av: Heidi

Bonjour!



Jag sökte på internet för att se om jag kunde hitta någon annan som också är aupair i Annecy nu, och jag hittad edig :) jag heter Heidi och kom hit för 5 dagar sen. Jobbar som aupair i området sevrier. jag kommer från stockholm. Förra sommaren pluggade jag franska här i fyra månder, älskade platsen så mycket att jag vill komma tillbaka igen!

Det skulle vara trevligt att ses om du vill?

min mail är: [email protected]

2010-08-18 @ 13:48:05

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0