Det är för varmt för fyndiga rubriker

Nu får nån snart komma och smälla till mig så jag börjar blogga bättre. Det här duger INTE alltså! Dumma mig.

Idag har jag typ, eh... gjort ingenting xD Det är ju så jäkla VARMT! 30 grader och kvavt så det räcker och blir över, var är åskan va? Har dragit täcket ur påslakanet och hämtat in en av de stora golvfläktarna från förrådet. Svalt och skönt i mitt rum iaf ;)

Stressandet igår var p.g.a. att vi skulle fixa en födelsedagspresent till Joakim med väldigt kort varsel. Chrissy och Richard kom som sagt hem till mig på morgonen och vi valde ut drygt hundra av de flera tusen bilder jag har på datorn. När jag kom hem från Lund valde jag ut några bilder till, lade allt på ett USB och sen åkte jag in och fick dem utskrivna i en fotoaffär i Lund. Vid fyra kom lite folk hem till mig och vi satte in alla bilderna (142 st) i ett fotoalbum. Det blev lite stressigt där med eftersom vi skulle vara hos Joakim halv sex, men vi hann precis. Vi åt tacos, snackade och skrattade och hade allmänt jättetrevligt :D Hade kameran med mig men det blev inga bilder, kändes bäst att låta den vara helt enkelt.

Men snart ska ni få se bilder från i torsdags, stay tuned!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0