Bilderna från gårdagens svettiga men underbara snabbvisit på High Chaparral



Den välbekanta dansbanan utanför El Toro. Här trivs jag :D


Challe & Helena dansar Doctor Doctor


Och som utlovat; här är hela min outfit. Till och med det här svettades jag i... så kanske ni fattar hur varmt det var xD


Challe var färgglad som alltid, och posade coolt som alltid


Linköpingsgänget vid sina (underbara) neongröna stolar.


Dansguden & låthallicken DJ:ar


Daaaaaaaaaaaaans!


Darren Bailey & Lana Williams som kommer dit varje år den här helgen och lär ut danser. De är flerfaldiga världsmästare har jag för mig.


Åsså Dalton...


Han är underbar xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0