Prosit

Gårdagens avsaknad av uppdatering berodde på att jag inte kom innanför dörrarna förrän tio på kvällen, och då mådde jag så kasst att det bara var att svälja ner en alvedon och hoppa i säng. Planerar att gå och lägga mig tidigt idag också, förkylningen hakar sig fast men jag ska bannemej sova bort den! Fukisnallen får sitta på sängen så är jag pigg imorgon :D

Sitter här i mjukiskläder, invirad i mitt täcke och kollar på film. Imorgon har jag en lektion och sen bär det av till Staffanstorp, ska på möte för eventuellt volontärjobb. Najs! Men nu ska jag gå och ta lite cashewnötter... puss :*


Hålan idag spenderades (såklart) på E-house med de här människorna

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0