Nightlife?

Åh. Hrm. Ja.

Jag skulle ha gått upp halv tio idag, hade t.o.m. satt väckarklockan! Men såklart somnade jag om direkt fastän det var ljust ute (fördel eller nackdel med sovmask?) och vaknade igen vid halv tolv, masade mig upp kvart över tolv. Så gick det med det.

Och allt är Jacks fel! Han dök upp på msn igen igår vid elvatiden, när jag precis tänkte börja fundera på att gå och lägga mig, och sen var det ju lögn och bedrägeri att komma därifrån förrän vid ett. Och sen somnade jag inte före tre alltså xD Det är sant som han sa häromveckan, att vi lider av kronisk sömnbrist för att vi håller varandra vakna på nätterna. Ah, the geektalk :D

Hur som haver, har ätit och duschat och ska nog inte göra nåt vettigt idag heller, bara sörja för att det är sista dagen i frihet, plugget börjar imorgon.



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0