Honey, I'm home!

För att hjälpa er att förstå hur kallt det är ute:

- Jag hade dubbla strumpor i mina vinterkängor och ändå domnade mina tår nästan bort
- Jag kom hem för tjugo minuter sen och mina fingrar är fortfarande stela av köld och svåra att skriva på tangentbordet med
- Jag hade två lager på benen, fyra lager på överkroppen och sjutton lager halsduk, och ändå frös jag som en kamel på Antarktis.

Ungefär så kallt ja. Skönt att börja med en kort dag iaf, hade bara den första religionslektionen för den andra var eget arbete, vi håller på med sekter. Vi gick och shoppade istället xD

Ska nog testa mitt kamerastativ sen. Måste ju se om det är nåt att ha :D



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0