Hallå där köp blåbär!

Mamma väckte mig klockan elva genom att spela hög linedancemusik i stereon i vardagsrummet. Först drog jag bara täcket över huvudet men jag ska erkänna det: inte ens en morgontrött Z kan motstå den musiken någon längre tid. Efter en stund gav jag upp, gick och åt en snabb frukost och sen var det bara på med dansskorna. It's been too long :D

Ikväll ska jag som sagt till Hjärup, ska träffa Mika och Coco i Lund innan för vi ska ta tåget dit. Ska bli najs, hoppas bara jag inte glömmer Koffes present hemma xD Min Absolut Pears följer med, och även det sista rosévinet för att dricka till maten (de andra ska dricka öl och cider). Fett najs :D


Brygga i högklackat - considerably more difficult xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0