Good and bad

Bra saker med idag:

- Studentmössan är betald
- Min låtsasfaster ska höra sig för om sommarjobb till mig på företaget där hon jobbar
- Mailar med Swedish Chamber of Commerce angående volontärjobb
- Har fått reda på att jag ska få en depå i banken till mina aktieindexobligationer, ska bara in och skriva på ett papper imorgon
- Har fått meddelande från en familj på Au Pair-hemsidan jag är registrerad på
- Klarat C-delen på teoritesten, dags att börja på Fordonsdelen!
- Har i alla fall läst igenom den delen i en fransk bok som det är mitt projektarbete att översätta

Dåliga saker med idag:

- K A L L T
- Internet reducerat till 20.30 - 22.30 (sön-tors) respektive 20.30 - 01.00 (fre-lör)
- Ännu fler jobbiga/viktiga brev från banken som jag borde sätta in i pärmar
- Fick huvudvärk av allt teoriplugg hos Lena
- Nageltrånget är tillbaka (har dock klippt bort det nu). Undrar om jag någonsin blir av med det helt?

// Z

Hit me baby!
Postat av: moster Irene

Kul att läsa att du är så aktiv - inte minst med att söka något att hitta på i sommar/nästa år!

Kom att tänka på att om du ville öva din franska, så kan du ju i st för att vara au pair, läsa lite enkel franska (halv/kvartstid) i Frankrike och roa dig för resten????



Kram

2010-01-15 @ 16:54:05
Postat av: Anonym

2010-01-15 @ 16:57:55

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0