"Fizzy-good. Fizzy-good make feel nice"

Jag är på ett väldans blogghumör idag men jag kommer inte på nåt speciellt att skriva om. Vi kan väl ta lite ospeciella saker då:

- Idag har jag varit väldigt yr större delen av dagen. Typ som om man är lite lagom full, fast utan ruset. Bara yrseln alltså. Inte jättetrevligt.
- Det var tyvärr negativa svar på de två mailen jag nämnde några inlägg ner. Helvetes jävla mög då.
- Spontan
9A-myskväll hemma hos Amanda imorgon. Vi kanske inte blir så många men det gör iaf inte mig nåt :)
- Jag kan inte bestämma mig för om jag ska kolla på Black Books, Ratatouille eller Oliver & Gänget. Dagens I-landsproblem!

Så, typ?

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0