Felåt

Okej, jag vet att jag bara har babblat om Dragon Age i de senaste inläggen, sorry för det. But what's a girl to do, med min nya female human mage, mer flyt än vanligt i the Fade och ett fast beslut att få Alistair på kroken har jag knappt varken ögon eller händer för något annat. I'm a woman obsessed xD

(Ja, jag är en sucker för mages. Mitt party består just nu av min huvudkaraktär som är mage, Alistair, Morrigan och Wynne. Jaa mina masters, facepalma mig så mycket ni vill men jag har klarat mig jävligt bra hittills xD)

Jag lovar, så fort jag lyckas slita åtminstone en liten del av min stackars nördhjärna från Ferelden så blir det någon vettig update. Promise.



// Z

Hit me baby!
Postat av: sara :)

tycker din blogg är jättekul att läsa men vill ha fler videoinlägg dom är grymma! you rock Z!!

och sluta skriva om dragon age ingen bryr sig ;)

2010-01-04 @ 19:23:02

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0