Ojdå, jag ljög visst

Eller ja... jag tittade inte på film, jag läste igenom över 400 blogginlägg på Bloglovin' istället xD Har varit sjukt dålig på att läsa de bloggar jag följer på senaste tiden, och nu blev jag bara fast där så det var lika bra att ha det gjort. Skulle visserligen kunna gå och titta på film nu, men kan inte sova alltför länge imorgon. Ska iväg till Lund först och sen in till Malmö runt tre. PLUS att jag ska hinna plugga och övningsköra! Livet är hårt xD

Vet att det är lite tråkigt med inlägg utan bilder, men jag har ju inga bilder på pappas laptop xD De enda jag har är de jag lade över på min USB, vilket är bilderna från halloween plus lite egobilder. Men från halloween har ni ju sett långt ifrån alla så ni kan väl få en därifrån då:


Japp det är jag... fråga inte xD Ah, den festen, den var epic...!


// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0