JAG FYLLER 19 IMORGON, ÄR DET NÅN JAG INTE HAR SAGT DET TILL IDAG? :D


Nämen hej! Ganska
nyss hemkommen från plugg och lite shopping, och sitter här och funderar på om jag ska äta eller städa rummet först. Eheheheh (a)

Jag kommer knapt ihåg vad vi gjorde i plugget idag, min hjärna är redan omställd till lov. Men det var franska, svenska, lunch och sen Ting, H&M, Gina och Lindex. Dock var det bara på Gina det inhandlades något xD Två basic linnen, ett rött och ett grönt. Inget intressantare än så :D

Måste föra över lite pengar till mitt kortkonto inför ikväll också; det blir utgång med Patrice och några av hennes tjejpolare. Ska bli feeeeett :D Dock kommer jag frysa röven av mig; ska ha kjol...

Vet inte om jag hinner uppdatera mer idag, men annars hörs vi imorgon!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0