Förlåt men jag har faktiskt ett liv xD

Yes yes I know, två dagar utan uppdatering är INTE okej. Ber om ursäkt, men igår hade jag så mycket annat att göra vid datorn och idag kom jag precis hem förån ett möte i Malmö. Vi satt från halv sju till halv tio och snackade, damn vad jag är trött i skallen. Och inte får jag sova ut imorgon heller, har körlektion 10.20 och sen ska jag plugga på UB och LA xD

Ja, jag vet att jag whinar, men jag har PMS så det är tillåtet xD

Lovar att uppdatera bättre imorgon! Puss mina psykopatspindlar :*

// Z

Hit me baby!
Postat av: Malin

oj vad jobbigt med pms. Det suger. men hoppas att det går över så man får se mer av vad du håller på med. kanske en videoblogg? ;D

2010-02-04 @ 00:11:32

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0