En föredetting i fransig frack?

Idag har jag:

- Sovit alldeles för få timmar
- Haft skriftligt förhör på en fransk bok jag inte hade läst ut
- Kollat på film och snackat om oväsentligheter på svenskan
- Käkat god lunch och sedan suttit och lyssnar på killarnas geektalk
- Hoppat i klänning och heels och blivit skjutsad till Malmö. Man känner sig fan som en moviestar när man kliver ur bilen med den stora, kolsvarta fakepälskappan, tunna stumpbyxor och heels ;)
- I fyra timmar lyssnat på seminarier samt varit omgiven av medelålders män som glodde på mig
- Åkt hem och ätit middag

Ikväll ska jag:

- Ladda upp lite bilder från dagen
- Komma ifatt med inläggsläsningen på Bloglovin'
- Slå mitt eget rekord i DXball, trots effekterna av ett stort glas vin till maten
- Kolla på Anchorman

Låter som en plan, aight? :D



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0