Det är inte lätt när det är svårt

Greetings, my dearly beloved ones. Behöver väl inte gå in jättemycket på detaljer men kan ju säga att jag inte mådde så bra efter lunchen idag. Var inte sjuk eller nåt, tror det var mer... mentalt. Men efter tårar mot en väns axel kändes det bättre, även om jag var ganska rädd eftersom jag inte riktigt visste varför jag bröt ihop. Antar att det är stressen, det har precis inte varit en lätt börda att bära de senaste veckorna.

När jag hade hämtat mig lite åkte jag hursomhelst hem, kände verkligen att jag inte orkade stanna kvar. Bäddade ner mig i soffan och kollade på Miss Congeniality och Ocean's Thirteen, good stuff. Kunde dock knappt få ner någon mat, åt bara lite potatismos.



// Z

Hit me baby!
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du vilja fixa min header på min blogg?

Sväng iväg en kommentar om du skulle vilja, för du verkar kUnna photoshop tycker jag! :)

2010-02-09 @ 23:00:33
URL: http://hhermans.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0