9A (och en jäkla massa andra) på KB!

Ja, igår då. Det var fett najs! :D Tog bussen halv åtta med Blondie, Jocke, Amanda, Robin och Lina. Vi huttrade oss den EXTREMT långa vägen (okej, det tog 10 minuter...) hem till Lojs och en stund senare kom Karro, Catja, Dojjan, Hannes och Richard som hade tagit en senare buss. Sen förfestade vi järnet, vi kände oss nostalgiska så vi lyssnade på Hits for Kids, awesome! xD Hannes gjorde en väldigt fin dans till Maja Piraja, har film på det men den får ni inte se för då blir jag halshuggen!

Lite i elva tog vi tvåans buss till Botulfs och sen 130:an till Malmö. Då hade sällskapet utökats lite, med Karros klasskompisar och några till. Vi satt ihopknökade längst bak allihop, riktigt mysigt xD Det var kö vid KB men det tog inte jättelång tid innan vi var inne. Jag fick vara generös och betala för Blondie, både inträde och garderob. Aja, vad gör man inte för 9A ;)

En stund efter oss kom ett annat gäng dit, innehållande bl.a. Åsa L, Claudia, Jack och en massa andra. De hade förfestat hos Åsa L, det var hennes 18-årsfest ^^ Jaa och sen röjde vi fram till typ... ja vafan var klockan? xD Många stack vid typ två-halv tre och sen fick jag och Dojjan skjuts hem av pappa vid lite i tre. Då var jag mest trött och hade börjat nyktra till lite, förutom vodkan på förfesten hade jag bara druckit en Tom Collins på KB, och det var precis när vi kom dit vid lite i tolv. Men en riktigt najs kväll var det, älskade att stå på scenen och dansa! :D


Jag hos Lojs igår :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0