När jag ändå är igång

Jag har inget att göra. Har varken lust att sova, kolla på Gossip Girl eller läsa Liftarens Guide Till Galaxen för femhundrasjuttioelfte gången. Ligger här i sovtröjan och fryser om tårna, men orkar inte gå upp och stänga takfönstret helt. Dessutom knarrar min säng förjävligt, jag kommer väcka småungarna som sover i rummet bredvid.

Hugo sitter ute i 'hallen' på ovanvåningen och knappar på familjens PC, jag hör honom genom min halvöppna dörr. Och jag ligger här inne och knappar på min älskade laptop. Hör bjällran i Noisettes halsband klirra med jämna mellanrum nere på bottenvåningen, älskar den katten alltså.

Det här var vad man brukar kalla ett totalt meningslöst inlägg. Jag vill ha ett glas vatten.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0