Känner för att klä upp mig

Tar en liten paus i uppackandet av de tre väskor med ytterligare packning som faster och farbror kom med idag. De tar en tur runt i Frankrike med sin husbil på semestern (som vanligt) och eftersom jag inte kunde pressa ner hela mitt liv i 20 flygkilon (som ändå blev 22) fick de offra en del av sitt packningsutrymme för mina saker. Men, som min faster sa, nu kan de ju köpa så mycket mer vin med sig hem!

Ikväll blir det restaurang, funderar på att ha min nya röda klänning samt mina lila 13-centimetare som jag hade ett kärt återseende med för nån timme sen (de låg i husbilen). Ja, röd klänning och lila skor, skjut mig om ni vill men jag tror faktiskt det kan funka. Funderade på att sätta på mig hela ansiktet också men tror inte jag pallar. Dessutom har jag börjat bli rätt bekväm i bara mascara. Lite kajal och läppglans på det så är jag nog fit for fight. We'll see.



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0