Jefla hosta

Jag har verkigen blivit überkass på det här med bloggen. Men det är så mycket just nu med packningen och allt... fick reda på igår att Catja och Diane fått idén att samma fem tjejer som åkte till Liseberg sommaren 2006 (Jag, Chrissy, Catja, Diane och Sara F) ska åka dit igen på måndag. Jag är verkligen fullbokad varenda dag fram tills jag åker, känns jättekonstigt.

Idag ska jag fika med Jerry och imorgon blir det fika med Coco och Koffe. Måndag Liseberg, tisdag hälsokontroll, onsdag göra färdigt tatueringen med Chrissy och Patrice som moraliskt stöd. Och så klart klämma in så mycket packning som möjligt mellan allt detta.


Flumeride för fyra år sen. Mygosh xD På måndag återskapas den förhoppningsvis!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0