Jag börjar så smått vänja mig

Har precis tvättet håret (tydligen använder fransmännen inte balsam... iaf inte denna familjen) och nu sitter jag och lyssnar på hur Solenn och Bastien leker med sin kompis i rummet bredvid. Jag har börjat vänja mig vid att ha ungar i huset, och Solenn har börjat fatta tycke för mig. She's adoreable ^^

Igår åkte jag, ungarna och Patricia (mamman) ner till Annecy (de bor strax utanför) och visade mig skolan, biblioteket, posten, var Solenn har sin dansträning etc etc. På kvällen hade familjen gäster och det var ett kraftprov för mig; att i fyra timmar sitta och lyssna på en konversation där jag bara förstod en tiondel, samtidigt som mitt behov att vara ensam (som jag inte fått vara på hela dagen) skrek åt mig att gå därifrån. Men det vore rent ut sagt oförskämt, så jag satt kvar tills de gick vid tugo i ett. Gissa om jag stupade i säng sen, hade suttit och gäspat från klockan elva.

Nu sitter Solenn framför mig och är sur för att deras dator inte vill funka. Ah, dessa barn av 90-talet xD Nu måste jag torka håret och sen äta nånting.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0